Birgün Gazetesinden Skandal Hata

Tarih : 12 Ocak 2018, Cuma 11:45 Son Güncelleme : 12 Ocak 2018, Cuma 11:45
Birgün Gazetesinden Skandal Hata

Birgün gazetesi Mehmet Altan ve Şahin Alpay'ın iptal edilen tahliye kararını manşetine taşıdı.

Kaynak : Medya Alemi Editör : Medya Alemi

FETÖ'den tutuklu sanıklar Şahin Alpay ve Mehmet Altan'ın bireysel başvuruları üzerine AYM ikilinin tahliyesine karar verdi. Bu karar İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesinin verdiği kararla bozuldu.


BİRGÜN'E GÖRE TAHLİYE OLMUŞLAR

Bozulan kararın ardından gazeteler haberlerini değiştiriken, Birgün gazetesi haberin içeriğini değiştirmeyi unuttu.


Birgün gazetesi haberi Mehmet Altan ve Şahin Alpay'ı tahliye olmuş gibi gazetesinde aktardı.



 
Birgün Gazetesi