Daha İyi Kalçalara Sahip Olmak İçin Ne Yapmalısınız?

Tarih :30 Ekim 2017, Pazartesi 12:55 Son Güncelleme :30 Ekim 2017, Pazartesi 12:55 Kaynak :Medya Alemi Editör :Medya Alemi

Daha sıkı kalça ve bacaklara sahip olabilmeniz için yapmanız gereken egzersizleri sizler için listeledik.

1

Dumbell Deadlift

Dumbell Deadlift

İstediğiniz ağırlığa sahip bir çift dumbell seçin Dik durun ve avuç içleriniz geriye bakacak şekilde pozisyonunuzu alın. Öne doğru hafif eğilin Kalça dışarda dizleri hafif bükün Yavaşça ayağa kalkın

2

Barbell Deadlift

Barbell Deadlift

En etkili hareketlerden birisidir, ancak düzgün yapılmazsa ciddi sakatlıklara da sebep olabilir. İki bacağınızı omuz genişliğinize yakın bir açıklığa getirin. Bar ayak bileğinize yakın bir noktada olmalı Kalçanızı hafif eğin ancak kalçanız dizlerinizden yukarda olmalı. Sırt mutlaka düz olmalıdır.

3

Marching Hip Raise

Marching Hip Raise

Zeminde sırt üstü yatarken ayaklarınız birisini yukarı kaldırın. Hareket sırasında dizlerinizi bükün. Dizinizi yavaş yavaş göğsünüze çekin ve yine yavaş yavaş ilk haline getirin aynı hareketi diğer bacağınızla da yapın.

4

Dumbbell Step Up

Dumbbell Step Up

Her iki elinize dumbell alın Sol bacağınızla banka çıkın diğer ayağınızla yere inin.

5

Squat

Squat

Göğsünüz geride ve omuzlarınız dik olmalı.Topuklarınızı yerden kaldırmamalısınız Kalçalarınız diz seviyesine paralel olacak şekilde çökmelisiniz. Kalkarken belinizle ve vücudunuzun üst kısmıyla kalkmaya çalışmayın.