Radyoda Reklam Yatırımları 220 Milyon Lirayı Aştı

Tarih : 27 Mart 2017, Pazartesi 20:23 Son Güncelleme : 16 Ağustos 2017, Çarşamba 20:23
Radyoda Reklam Yatırımları 220 Milyon Lirayı Aştı

Maliyeti daha düşük, erişimi en yüksek ikinci mecra olan radyo, 2016 yılında reklam verenlerin en çok tercih ettiği alanlardan biri oldu.

Kaynak : Medya Alemi Editör : Medya Alemi

2016’da radyo mecrasına yapılan reklam yatırımlarının ciddi boyutlara ulaşması, mecranın etkisini ve erişim gücünü bir kez daha gözler önüne serdi.



Radyo mecrasının büyük atılım yaptığı 2016 yılında, reklam yatırımları dikkat çekici boyutlara ulaştı. Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) beyanlarına dayanarak 2016 yılı mecra yatırımlarında radyonun payı TRT dahil toplam 220 milyon 701 bin 332 TL oldu.



Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Basın Sözcüsü Olcay Akay yaptığı açıklamada; “Hem Türkiye hem de medya adına çok büyük zorluklardan geçilen bir yılın ardından ulaşılan bu rakam, radyo adına çok büyük bir başarı oldu” dedi.